neděle 1. ledna 2017

Další rok 21. století... :D?


Ahojjj! Dneska je 1. 1. 2017, což vám všem tuším došlo...Celý minulý rok byl pro mě jak dobrý, tak zlý (nebo jak to říct). Zažila jsem celkem hodně stresu a asi ho ještě dost bude (talentovky, přijímačky, absolventky, stres z toho jestli mě vezmou na školu...školy)...Ale taky nějaké ty super věci...třeba tábor (skvělá banda a vedoucí), prázdniny (vítaný odpočinek), víkendovka (lidi z tábora), spolčo (lidi z tábora)...Eee, fajn, toho moc není...mám krátkodobou pamět...jsem líná si vzpomínat...jo, před prázdninama to bylo taky v pohodě...Brr, co to zase žvatlám. Nový rok a hned takový nesmysl...myslím, že to napíšu znova...

Výsledek obrázku pro new year 2017 animation






Ehm, po neúspěšném pokusu o smysluplný článek bych ráda napsala něco aspoň trochu inteligentního. Což bude asi trošku problém o třičtvrtě na 10 v přestávce filmu...(chvíle dumání)...Co kdybych zase začala znova? Ne, to už by bylo divný...

Rok 2016 strašně rychle utekl, a je opravdu šílený, jak málo toho času máme, nebo spíš, jak nám protéká mezi prsty...Teď mě napadá taková filozofická myšlenka...Člověk žije tak 80 let, když dobře, svět existuje už pár miliard let...život jednoho člověka není ani tisícina času existence Země...Fjůů. Echm. Už je čtvrt na 11 a já nejsem schopná nic kloudného vymyslet! Jo, ten film už skončil, byl vtipný :D.


Víte co? Vezmu to jinak. Přeju všem úspěšný, zábavný, bezstresový, šťastný, pohodový, klidný a kompletně parádní rok 2017 :D! 

P. S. 23. 1. se bude konat (na 98 %) oslava už 2. NAROZENIN BLOGU...Ten čas tak letí (tuhle větu začínám pomalu, ale jistě nesnášet)

P. P. S. Pozítří mám talentovky a po-po-pozítří druhé...Bééé. Budete pak chtít vidět nějaké moje obrázky? Myslím asi malby, zbytek už znáte...kromě té ruky vlastně...Brrr, nějak se ten článek protahuje...ZASE.


Tak zatím čau, tradičně se s vámi loučí vaše neschopnanapsáníčlankuhodná...


grafika: jako vždycky, mrkněte do minulého nebo předminulého článku ;)

7 komentářů:

  1. Já si taky myslím, že rok 2016 utekl hodně rychle...no co, zkrátka hodně lásky, zdraví a štěstí do nového roku. Obrázky klidně přidej ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Já ti taky přeju šťastný nový rok😃

    OdpovědětVymazat
  3. Uch, pro mě byl tento rok také značně rozporuplný. Ale nakonec díky některým přihodám si myslím, že byl dobrý. Taky jsem toho začala tento rok celkem hodně nakreslila a namalovala. Protože jsem musela na talentilky. :'D Dneska musím ještě spatlat nějakou uličku. A snad i dodělat zápis o knize, chybí mi děj a hodnocení.

    Joo, já zase poznala nové lidi. Věřím, že tábor byl super. I když pro mě takové věci moc nejsou. Já mám svoje lidi ve výtvarce. :D Ugh, 23. ledna mám zrovna referát o knize. :D Jinak hodně štěstí s talentovkama! Já je nemám tak blízko po sobě, ale zas se budu stresovat dva týdny. Já se ve Valmezu ani tak nebojím malby, ale toho pohovoru. Těch otázek. Co když se budou z dějin umění ptát zrovna na to, co vůbec neumím?! Fajn, nestresovat se. :'D Doufám, že výtvarka mě nesrazí. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Brr, taky se bojím hlavně pohovoru, mamka se ptala tety Evy (samozřejmě to není moje teta, prostě tvojí učitelky z výtvarky) na co se mám zaměřit při pohovoru, jakože co se mám naučit a nakonec teda: proč tam chci studovat a ty plky okolo toho, oblíbený malíř, co a proč se mi na jeho obrazech líbí, základy - slohy, prý něco ze základky...spíše - nějaké rysy něčeho...Eee, cosi se Sixtinskou kaplí, promiň to fakt nevím...z hlavy. Aaa jinak asi ty svoje práce...No, taky se bojím že nebudu nic vědět a je to už zítra!!! A jen 2 h na malbu!!! Zkoušela jsem to a moc se to stihnout nedá :P.

      Vymazat
    2. No, já ve výtvarce spatlala v podstatě za 2 hodiny impresionistickou krajinku podle Renoira. To je taky můj oblíbeny malíř. Impresionismus se mi moc líbí! ^.^ A Rembrandt má nádherné portréty. Třeba jak maloval Hendrickje. Tu si později myslím vzal za manželku. A vědělas, že Picasso nemaloval vždy kubisticky? Jeho začátky se mi dokonce líbily!

      Vymazat
    3. Co, Picasso??? Uuu, ty máš načteno, já se učím umělecké slohy xD. Můj oblíbený bude asi nakonec ten, který se líbí mamce, maluje...maloval nááádherné krajinky ze kterých přímo sálá klid, mír a pohoda. Takové harmonické vesničky, krajinky...♥ Já jsem dělala včera na čas ve stoje na A2 - jako nácvik, a většinu jsem stihla...měla jsem tam na tom zátiší maličký hrníček, 2 jabka a kaki...no víš co myslím, ne :D? Je to oranžové a sladké...A moje asi nejhezčí malba trvala fakt dlouho...nebo jako roztáhla jsem ji na 2 dny :D.

      Vymazat
    4. No, já se s mou první uličkou roztahovala 4 dny. Heh, nemám načteno, jen jsme s někým před-předevčírem objevili v knihkupectví knihu o Picassovi. xD

      Vymazat

Nebojte se vyjádřit svůj názor!